Hoe ziet jouw leukste werkdag van het jaar eruit?

Doe even je ogen dicht en sluit je af van de eindeloze hoeveelheid mails en meetings. Droom van een echte, leuke werkdag waarmee je het hectische voorjaar van 2022 afsluit.

Lukt het? Of mogen we je een beetje helpen?

  • Stap na je ontbijt op de fiets, in de trein of in je auto. Meld je rond half tien op het prachtige Harculo-terrein in Zwolle dat speciaal voor vandaag is omgetoverd tot een feestelijk festivalterrein vol verrassingen.
  • Loop het Festivalterrein op, laat je verwennen door de Barista en geniet van de lekkernijen
  • Maak ondertussen kennis met de andere festivalgangers die net als jij zin hebben in een onvergetelijke ‘werkdag’.
  • Sleutel, voor zover je dat al niet gedaan had, ondertussen jouw ideale festivaldag in elkaar. Keuzestress? Niet nodig! Want wat je ook kiest, het is altijd goed.
  • Staat jouw dag in de steigers? Mooi. Meld je dan bij het Lab, de Rijdende Ronde Tafel, het Debat, het Theater, de Bios, de Walkshop, de Streetskill demo, de Climate Escape Room dat als eerste op jouw programma staat.
  • En geniet!

Verruim je blik!

Het Verbindingsfestival … verbindt! Dus bieden we tal van integrale sessies waar je het kunt hebben over het koppelen van opgaven als gezonde leefomgeving, inclusiviteit, mobiliteit, korte- en langetermijn beleid, beweegvriendelijkheid, betere buurten, klimaatbestendigheid, Socratisch design, omgaan met onvoorspelbaarheid en meer. Ook voor jou dus een mooie mix van vertrouwde thema’s én flink wat sessies buiten je directe werkgebied. Inspiratie gegarandeerd!

Laat jouw publieke ruimte scannen!

Human Kind ontwikkelde de Goede Publieke Ruimte Analyse waarmee het bureau ernaar streeft ontwerpers en beleidsmakers te inspireren en te informeren met data en inzichten om betere publieke ruimte te maken waarin de mens centraal staat.

Speciaal voor het Verbindingsfestival geeft Human Kind een Goede Publieke Ruimte Analyse weg. De analyse wordt vervolgens besproken op het festival. Meld jouw plek (plein, park, straat etc.) aan en motiveer in een paar regels waarom juist deze locatie én de gemeenschap op die plek wel een Goede Publieke Ruimte Analyse kan gebruiken.

Mail jouw motivatie naar manon@acquirepublishing.nl

Meer informatie over de Goede Publieke Ruimte Analyse vind je hier

Inspirerende locatie

Als dit geen ruimtes zijn om tot

nieuwe inzichten te komen!

De festivalgangers

Ontmoet (on)bekende vakgenoten

en versterk je netwerk.

Locatie

De leukste locatie waar je ooit,

zakelijk, bent geweest.

Partner worden?

Profiteer van de energie voor, tijdens

en na het Festival. Informeer naar

de partnermogelijkheden.